Puak yang selalu memohon ampun dari sultan tentu suka dengan kenyataan ni... | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, Jun 14, 2012

Puak yang selalu memohon ampun dari sultan tentu suka dengan kenyataan ni...

Aku dah komen banyak pasai isu WWW1 ni dalam artikel aku sebelum ni. Aku malas nak komen banyak pasai kenyataan Sultan Johor ni. Bukan takut atau tak berani cuma malas, malas kut-kut nak kalau nasib tak baik SB dok mengendap setiap masa atau polis pi cari sampai kerumah angkut habih desktop buruk aku.

Tambah-tambah lagi la kalau sampai tahap nak kena turun naik mahkamah, buang masa dan buang duit. Takdak faedah tara mana pun. Nak lawan Umno BN pun tak senang.

Jadinya elok la kalau aku tak ulas lebih-lebih kenyataan Sultan Johor yang sangat-sangat disayangi oleh kira-kira 30,000 rakyat Johor yang sanggup korbankan cuti hujung minggu berpanas berdemonstrasi depan istana Ahad lepas. Sultan Johor pulak yang siap dengan pengawal lengkap bersenjata masa perhimpunan tu, menitiskan airmata terharu.
Aku memang malas nak komen lebih-lebih, cuma nak kata "Tentu puak-puak yang seronok dan selalu mintak ampun dengan sultan suka dan bergembira dengan kenyataan terbaru Sultan Johor ni."

Tu ja yang aku nak tulis... Hahaha...

SinarHarian melaporkan:

[Sumber: SinarHarian]
Berkaitan

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...