Video seks Nurul Izzah? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Iklan 468X60 dan Javascript Iklan bawah post

Tuesday, March 26, 2013

Video seks Nurul Izzah?

Tambah-tambah lagi la dalam keadaan nyawa Umno BN sekarang ni macam telor di hujung tanduk, kalau kalah dalam PRU13 ni hampir pasti Umno BN akan berkubur, lebih pada tu pun dema sanggup buat.

MalaysianInsider melaporkan:
PETALING JAYA, 26 Mac — Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini.

Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya. - TMI
Harap-harap berita ni tak betul. Harap-harapnya berita ni cuma sekadar strateji PKR buat 'forward defence'.

Tapi bila fikir balik, dalam politik memang takdak yang mustahil, tambah-tambah bagi Umno yang memang sebelum-sebelum ni tak kisah pun pasai hukum hakam dan moral.

Tambah-tambah lagi la dalam keadaan nyawa Umno BN sekarang ni macam telor di hujung tanduk, kalau kalah dalam PRU13 ni hampir pasti Umno BN akan berkubur, lebih pada tu pun dema sanggup buat.

Apa pun, aku harap sangat tak keluar la video seks yang melibatkan Nurul Izzah tu, kesian kat golongan Ustaz terutama sekali yang dalam PAS, takut depa pun teringin nak tengok dan curi-curi tengok, takut terkantoi... Hahaha...

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

10 comments:

  1. idea jahiliah... kalau betul...publishlah video... nie setakat gambar,orang bodoh jer pecaya bulat2... puiiiii...

    ReplyDelete
  2. Khas untuk orang yg buat video BODOH ni, kau orang ni sepatutnya di lahirkan sebagai BABI lagi elok laa.... Tauke babi sure syoknya...

    ReplyDelete
  3. idea jahiliah... kalau betul...publishlah video... nie setakat gambar,orang bodoh jer pecaya bulat2... puiiiii...
    Reply idea jahiliah... kalau betul...publishlah video... nie setakat gambar,orang bodoh jer pecaya bulat2... puiiiii...
    Reply http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Seteruk-teruk regim myanmar....tak pernah lak wa dengar diorang buat video sex Aung San Suu Kyi

    ReplyDelete
  5. Sapa yg bukak cerita ni kalau tak bukan saifudin penipoo tu. korang kena bohong je dgn mamat tu.

    ReplyDelete
  6. Woi mat sembelit! Hang nie lambat betoi sbb tu hang lembab @ tak cerdik mcm Tun Mamakdir ckp. Org mcm hang nie mmg lawak loii!!

    ReplyDelete
  7. Kalau ada yg buat.. tentunya orang PKR! Itu utk menidakkan dan mengurangkan kesan video sebenar china doll ! Kakaka... strategi kantoi !

    ReplyDelete

Mai komen kat sini. Ikut suka hangpa nak tulis apa pun tapi ikut suka aku pulak nak publish ka dak, tapi kalau MENCARUT kompom aku anggap spam... Hahaha...

SEGALA KOMEN ADALAH TANGGUNGJAWAB PENGKOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Page Number