Debat Piala Perdana Menteri antara IPT terpaksa dibatalkan? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Ahad, Jun 24, 2012

Debat Piala Perdana Menteri antara IPT terpaksa dibatalkan?

Malaysiakini melaporkan:
Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali membidas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang menolak perdebatan atas alasan bukan budaya politik di negara ini.

"Kalau takut berdebat dengan pemimpin pembangkang, janganlah kata ini bukan budaya (kita) sebab ada di kalangan pemimpin Umno yang sedia berdebat.

"Jadi yang budaya kita itu apa?" kata Mustafa (kanan) dalam sidang media di ibu pejabat PAS di Kuala Lumpur hari ini. - Mkini.   
Malaysiakini juga melaporkan:
Timbalan Menteri Pengajian Tinggi Datuk Saifuddin Abdullah berkata, Umno tidak mengeluarkan sebarang arahan tutup mulut kepada anggota parti daripada berdebat dengan ahli politik pembangkang.

"Saya fikir ita pandangan perdana menteri, tetapi tiada teguran (kepada ahli), tiada arahan tutup mulut.

"Jadi saya tidak fikir debat saya dengan Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub akan jadi yang terakhir," katanya. - Mkini.


Kemarin dulu Malaysiakini melaporkan:
[Sumber: Mkini]
Aku malas dah nak ulas pasai debat ni, buang karan ja.  Aku cuma nak kongsi imej yang aku jumpa dalam facebook, ringkas tapi cukup clear.

[Sumber: Facebook]

[Sumber: Facebook]
Apa pun, aku harap ada ramai wartawan yang berani terus bertanya soalan pasai debat ni kepada Najib. Selagi dia tak sambut cabaran debat dengan Anwar Ibrahim selagi tu lah kena gasak Najib dengan soalan pasai debat tu. Toksah peduli Najib tergagap ka apa... Hahaha...

Berkaitan


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...