Guano Manik Urai le nii? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, Julai 07, 2009

Guano Manik Urai le nii?

Nampak gayanya tak sampai jugak lagi aku untuk beraya kat Mank Urai. Walaupun aku dah plan sejak tak jadi nak pi muktamar hari tu lagi, modai pun dah siap himpun, saja malas nak pi muktamar pasai nak buat modai lebih masa kat Manik Urai.

Tapi apakan daya, plan dah lari jauh, dah tak larat nak ligan dah dia punya lari. Bab modai lari tak la jauh sangat tapi bab kerja punya pasai, tak mampu nak ligan.

Kalau tak babit kerja orang lain, memang aku dah tinggai dah. Takat kerja, bila-bila pun boleh kerja, tapi bila dah sangkut dengan orang, melibatkan ringgit dan sen pulak, memang tak mampu la aku nak tinggai. Harap team IT PAS Perak ada pi sana dan ambik teknologi apa yang patut.

Mana tau kut ada rezeki aku boleh pi Manik Urai jadi pelancong! Tapi bila teringat apa Penarik Beca tulis kat sini yang aku sokong kat sini ... ish!!!

Jadinya terpaksa la aku jadi macam ramai yang lain, terpaksa berpuas hati takat tengok gambar hari penamaan calon semalam.

Slide bawah ni aku cilok dari blog Syaeomel



Gambar kat bawah ni pulak aku cilok dari Perisik Rakyat




LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...