Task Force MyKad beroperasi di pejabat Perdana Menteri? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, April 16, 2012

Task Force MyKad beroperasi di pejabat Perdana Menteri?

Mahfuz Omar
Macam yang pernah aku ulas sebelum ni dalam artikel bertajuk "Task Force MyKad: Mahfuz tubuhkan API pulak" satu Gerakan Anti Pemalsuan IC (API) dah pun ditubuhkan dan dipengerusikan oleh Hj Mahfuz Omar.

Macam yang aku tulis dalam artikel "Task force MyKad: Mahfuz buat tindakan kamikaze?" kerja CELAKA yang secara mudah bagi IC kepada warga asing dan kemudiannya daftarkan depa sebagai pengundi ni memang satu pengkhianatan kepada negara.

Kalau tengok imej di bawah ni, aku yakin adalah hasil kerja Task Force CELAKA tu. Kalau betul imej dapatan kat bawah ni adalah hasil kerja CELAKA Task Force MyKad, menggambarkan yang Task Force tu memang ada kuasa penuh dan depa bpoleh buat apa saja ke atas database Jabatan Pendaftaran negara dan Suruhanjaya Pilihanraya.  
[Klik untuk image lebih jelas}
Sudah barang tentu Najib takkan berani benarkan Suruhanjaya Diraja ditubuhkan untuk siasat kerja CELAKA tu. Pasainya macam yang Hj Mahfuz kata kerja CELAKA Task Force ni beroperasi di pejabat Perdana Menteri dan diketuai oleh Penasihat keselamatan Perdana Menteri.

Jadinya, pilihan yang kita ada cuma BERS✔H 3.0.


[Sumber: FB Awang Janggut]


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...