Video Qari terkenal Bahrain digilis berulang kali | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Mac 23, 2011

Video Qari terkenal Bahrain digilis berulang kali

Semalam aku paparkan gambar macamana keadaan jenazah Abdul al Rasul Hassan Ali al Hujairi, Qari terkenal di Bahrain yang ditembak dan kemudian digilis berulang kali.

Menegokkan keadaan jenazah tu, memang meremang bulu tengok aku. Taktau la kalau orang lain boleh tengok takdak rasa apa-apa. Memang zalim.

Walaupun semalam aku bagi link ke video kejadian dia digilis tu, sebenarnya aku tak dapat tengok video tu. Sampai ke sudah video tu tak keluar-keluar jugak. Biasa la kalau guna berukband.

Hari ni aku berpeluang tengok video tu, Terima kasih kepada pengkomen, joepenang yang ambil inisiatif download video tu dan upload balik ke youtube.

Bagi yang tak dapat tengok lagi macam aku boleh la tengok macamana contoh kezaliman yang sedang berlaku di Bahrain yang katanya disokong oleh Arab Saudi yang disokong penuh oleh Najib Razak, PM Malaysia.

Sebelum tu aku nak bagi amaran, kepada sapa-sapa yang ada lemah jantung dan yang sewaktu dengannya, kalau nak tengok video kat bawah ni, tengokk dengan risiko sendiri. Aku dah try tengok sekali tadi, bila dia nak kena gelek kali kedua, aku terus pause video tu, tak sanggup nak tengok.






Nota kaki makan cekam:  Tanpa prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...