Debat Buku Jingga dalam Bicara Rakyat RTM1 (video) | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, Februari 10, 2011

Debat Buku Jingga dalam Bicara Rakyat RTM1 (video)

Sebelum ni aku ada tulis pasai program TV ni.
Alangkah baiknya, kalau ada yang ada kemahiran yang cukup rajin, tolong rakam program 'ilmiah' macam ni dan kemudian muat naik ke internet. Boleh la kita sama-sama tengok.

Kalau nak harap RTM1 ulangsiar program macam ni, tunggu sampai babi boleh terbang la. Kecuali la kalau Hafizi Ramli tu bangang sangat, dan isi program tu terlalu menguntungkan Umno BN.
Aku baru terjumpa sedutan video program RTM1 dalam berita TVS. Video penuh program tu aku tak jumpak pulak. Tengok sendiri berita TVS kat bawah ni dan nilai sendiri. Mungkin tak berapa tepat pasai pendek sangat tapi kira boleh la daripada takdak langsung.












Pada aku, setakat yang ada kat atas tu, kira ok jugak Hafizi Ramli ni. Kalau nak banding dengan Yusmadi Bali Pulau, aku boleh kata lebih kurang sama level la. Kira macam tak berapa tepat la perspsi aku tentang Hafizi Ramli ni selama ni berdasarkan apa yang aku baca kat dalam internet yang banyak belasah dia rentetan pencalonan dia untuk Ketua Pemuda PKR.

Nota kaki makan cekam:  Tanpa prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...