Road Show Hj Nizar ke daerah Kerian - CANCEL | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, April 28, 2009

Road Show Hj Nizar ke daerah Kerian - CANCEL

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ

MAKLUMAT TERKINI SAHIH YANG AKU BARU DAPAT DARI SETIAUSAHA PENERANGAN PAS PERAK



Nak tau pasai apa batai kena tanya orang Bagan Serai laaa.. aku sekadar tolong bagitau jaa.. Tah dia bagitau Hj Nizar kena pi mana tah aku tak berapa nak ambik kisah.

Cumanya yang aku ingat sangat dia kata YB Sivakumar la ni depa tak bagi keluar dah. Nampak gayanya depa jaga sungguh Speaker Perak la ni.

Aku rasa bukan cancel kut tapi "ditangguhkan kepada tarikh yang akan ditentukan kemudian"





Saja ja aku bubuh dua-dua, yang kat atas tu yang aku buat, saja, boring-boring. Dah lama tak design poster. Yang kedua tu gambar poster yang aku tangkap, ditampai di softboard surau dekat rumah aku. Saja ja nak buat bandingan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...