Kalau risau sangat suruh ja TG Nik Aziz letak jawatan | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, September 10, 2008

Kalau risau sangat suruh ja TG Nik Aziz letak jawatan

RockyBru dapat sms macam ni:
Sebarkan: BN: 140 Kerusi (MP Islam - 89 kerusi; MP bukan Islam - 51) Pakatan: 82 kerusi (MP Islam - 43 kerusi; MP bukan Islam - 39) Katalah jadi 30 yg lompat, semua bukan Islam, maka kerusi Pakatan 43 MP Islam & 69 MP bukan Islam..jika 30 yg lompat, 5 Islam 25 bukan, maka Pakatan jadi 48 MP Islam & 64 bukan Islam..jika inilah yg Anwar kehendaki, maka dia akan memusnah Islam & Melayu di M'sia..kita berdoa agar ia hanya impian kosong & Allah lindungi BN.
Ramai yang buat analisa dan ramalan, aku pun nak buat analisa dan ramalan mudah cara aku dan orang yang sama waktu dengan aku sebagai jawapan untuk penghantar sms tu dan orang yang risau bila baca sms tu.
  1. Walaupun 43 lawan 69 PM masih tetap orang Islam, TG Nik Aziz kata cina pun takdak masalah janji Islam. Bab ni takat ni takdak masalah kot. Sedangkan kat Perak parti yang ada 6 ADUN pun depa boleh lantik jadi MB. Risau Lagi?

  2. 43 sikit dari 69, kecik jaa masalah ni. Ingat yang lagi 84 dari yang 89 tu nak duduk saja? Tak beraninya depa satgi tak pasai kena pelengkung dengan pengundi depa, tak lama depa tu pun lompat. Lepas tu pulak kata laa 39 dari 82 tu lompat pulak, tak mustahil last sekali boleh jadi 132 lawan 90. Jadi laa Pakatan Katak lawan Barisan Katak. Risau lagi?
Kalau nak formula lagi mudah guna yang TG Nik Aziz bagi. Buat kerja sampai yang 89 tu semua masuk PAS, selesai masalah. Kalau takdak orang TG Nik Aziz pun boleh jadi PM, ramai yang sanggup letak jawatan dari MP bagi Tok Guru lawan. Nak best lagi biar Dr. Mujahid letak jawatan, hangpa boleh tengok macam mana geng Hindraf punya pulun buat kerja, aku rasa Ah Tek ngan Ah Siong tak tidur malam pun sanggup. Jangan heran kalau lawan dia boleh hilang wang pertaruhan. Lepas tu suruh PM baru buat Pungutan Suara

Yang aku sikit heran, pasai apa takdak sapa hantar kat aku sms macam ni. Selalunya kalau ada sms yang panas atau kontroversi macam ni awai lagi aku dapat. Mungkin kut pasai aku dok jaja rata yang aku tak sokong 16 Sept kut. Memang pun aku tak percaya, tapi rimas aku bila kat mana-mana aku pi depa mesti sembang bab ni.

Kalau ikut rawi dari sini macam dah sah 16 September tak jadi. Ingatkan 17 September hilang rimas aku rupanya ada tarikh 20 Sept pulak. Nak kena buat coundown lain pulak dah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...