Bukti ada pemimpin Umno yakin kerajaan yang bagi rezeki | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, Julai 31, 2012

Bukti ada pemimpin Umno yakin kerajaan yang bagi rezeki

Sebelum ni pun aku memang yakin ada ahli dan pemimpin Umno yang jahil pasai Islam yang percaya Umno atau kerajaab yang bagi rezeki kat Malaysia ni.

Pasai tu ada ramai ahli Umno yang cukup setia dengan Umno walaupun dia tau Umno cukup teruk tapi tak berani nak lawan Umno, apa lagi nak keluar dari Umno dan sokong pembangkang.

Depa takut kalau lawan Umno atau lebih teruk lagi keluar dari Umno rezeki depa akan tersekat, apa lagi kalau sokong Umno, nanti anak tak dapat biasiswa, nanti anak tak dapat kerja dan macam-macam lagi alasan BANGANG.
Sebenarnya alasan-alasan tu bukan saja BANGANG tapi ada yang boleh jatuh kufur atau dalam bahasa mudahnya KAFIR.

Cumanya selama ni aku takdak bukti kata ada orang Umno yang percaya macam tu,  lebih kepada dengar cakap orang.

Tapi semalam, pasai marah sangat kut dengan tindakan Lajim Ukin letak semua jawatan dalam Umno tapi tak pulak letak jawatan sebagai Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan, Ketua Umno Bahagian Cheras, kata Lajim Ukin pemimpin petualang yang takdak perinsip dan boleh dijual beli pasai sanggup memburuk-burukkan parti dan kerajaan yang selama ni bagi rezeki kat dia.

Kat bawah ni petikan laporan dari blog Umno Cheras.
[Sumber: Blog UmnoCheras]
Aku harap ada yang tolong nasihat dan bagitau kat keturunan orang Habshah ni kekhilafan dia. Mungkin Ketua Sekretariat Ulama Muda Umno, Ust Fathul Bari boleh main peranan. Kesian kat Ketua Umno Cheras ni.



Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...