Ust Tuan Ibrahim akan setuju bertanding kerusi Presiden kalau dapat banyak pencalonan? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Mac 11, 2015

Ust Tuan Ibrahim akan setuju bertanding kerusi Presiden kalau dapat banyak pencalonan?

Nampak macam Ust Tuan Ibrahim tak berapa nak solid sangat tolak pencalonan dia untuk bertanding jawatan Presiden PAS tu, mungkinkah kalau dapat banyak pencalonan Ust Tuan Ibrahim akan setuju untuk terima?

Malaysiakini melaporkan:
Naib Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man lewat petang ini menolak pencalonan untuk mencabar Datuk Seri Abdul Hadi Awang sebagai presiden PAS.

Dalam kenyataannya, Tuan Ibrahim yang juga pesuruhjaya PAS Pahang menyatakan ikrarnya untuk terus mendukung kepimpinan Hadi. - Mkini.
Kelmarin, PAS Kawasan Kota Bahru buat ketetapan mencalonkan Ust Tuan Ibrahim Tuan Man sebagai calon Presiden PAS pilihan depa untuk pemilihan PAS sessi 2015/2017.

Kat bawah ni status facebook dia berkenaan pencalonan tu.


Apa pun, aku tertarik dengan jawapan sepontan dia dalam video kat bawah ni.


Kalau ikut gaya bahasa dia dalam video tu nampak macam Ust Tuan Ibrahim tak berapa nak solid sangat tolak pencalonan dia untuk bertanding jawatan Presiden PAS tu.

Mungkinkah kalau dapat banyak pencalonan dari kawasan PAS, Ust Tuan Ibrahim akan setuju untuk terima pencalonan tu? Kita takkan tau dia akan terima atau tidak, kecuali la kalau lepas ni banyak kawasan PAS mencalonkan nama diae, tambah-tambah pulak kalau TG Hj Hadi tidak mempertahankan jawatan tu... Hahaha...

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...