Video komen Mursyidul Am keputusan mesyuarat AJK PAS Pusat isu MB Selangor | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, Ogos 18, 2014

Video komen Mursyidul Am keputusan mesyuarat AJK PAS Pusat isu MB Selangor

Memang video ni tak menjawab beberapa persoalan tambahan isu krisis Menteri Besar Selangor yang agak penting tu tapi cara jawab dan body language dalam video ni memang boleh mengujudkan pelbagai persepsi.

Kut-kut ada yang masih keliru dengan keputusan mesyuarat AJK PAS Pusat cuba dengar sendiri syarah atau penerangan lebig terpeinci dari pandangan TG Nik Aziz Mursyidul Am dan juga TG Hj Hadi Presiden PAS.

Video sidang dengan media ni boleh bagi gambaran lebih jelas sikit beberapa persoalan tambahan macam isu percanggahan dengan keputusan Majlis Syura, isu nepotisma, isu nama Azmin, isu bubar Dun dan lain-lain.
Memang video ni tak menjawab beberapa persoalan tambahan isu krisis Menteri Besar Selangor yang agak penting tu tapi cara jawab dan body language TG Nik Aziz dan TG Hj Hadi dan ditambah pulak dengan aksi Setiausaha Agung PAS Cikgu Mustafa Ali boleh mengujudkan pelbagai persepsi.

Hangpa tengok sendiri la video kat bawah ni dan ikut suka hangpa la nak berpersepsi macamana pun ataupun yang sebaiknya teruslah bertabaiyun sebelum mengambil pendirian.


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...