Debat calon Parlimen Parit Buntar, Dr. Mujahid vs Mu'ammar Gaddafi | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Iklan 468X60 dan Javascript Iklan bawah post

Tuesday, April 23, 2013

Debat calon Parlimen Parit Buntar, Dr. Mujahid vs Mu'ammar Gaddafi

Sejarah bakal tercipta,  mungkin kali pertama dalam sejarah Malaysia bakal berlangsungnya debat antara calon yang akan bertanding dalam pilihanraya umum.

Cabaran yang Dr. Mujahid buat kepada Gaddafi melalui surat pada hari penamaan calon hari tu dah pun Gaddafi sambut.

Gaddafi dah pun jawab cabaran Dr. Mujahid tu macam yang dilaporkan Bharian. Aku harap alasan remeh macam tarikh, masa, tempat maupun siapa moderator tak jadi soal, benda boleh bincang dan boleh tukar, yang penting debat ni kena bagi jadu jugak.  

Aku harap kepimpinan Umno Bahagian bagi kebenaran dan sokongan sepenuhnya kepada pemimpin belia peringkat nasional ni untuk menonjolkan kehebatan dia berdebat mempertahankan manifesto BN yang Najib Rosmah dah bentangkan.



Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

3 comments:

  1. harap perdebatan ini akan menjadi budaya baru dalam sejarah kempen pru Malaysia. Orang tidak berani bersemuka dengan lawan dengan hujah tiada tempat lagi dalam politik baru. Jangan hanya berani berhujah melalui media yang mesra calon tapi menyiput bila di jemput berhujah.

    ReplyDelete
  2. di poster tu, badan ghaddap lain, muka je memang muka ghaddap.

    ReplyDelete
  3. KAT IPOH DIA DGN FAMILY DIA MMG TERKENAI....
    SAPA PEMILIK DWJ HOTEL (Datuk Wira Jamal + bapak dia)
    Sapa pemilik Prince Karaoke ipoh garden sebelah kedai mamak nashmir....
    Sapa ketua kongsoi gelap Genki Seven Yang Dikatakan NGO (retorik ja) dan pernah kantoi merekrut bakal samseng kat manjung.... siap masuk metro lagi....
    Sapa pemilik toyota alpard plat ABG 77 (doule seven + samseng + kongsi Gelap Genki Seven + kononnya NGO)
    Siapa Kroni pada Datuk Ali Rustam.....
    Jawapan nya MUAMAR GHADAFI DAN KELUARGA...
    sapa yang dok ipoh mmg kenal sangat dgn suku sakat DATUK WIRA JAMAL...... - Jay Genki Seven -

    ReplyDelete

Mai komen kat sini. Ikut suka hangpa nak tulis apa pun tapi ikut suka aku pulak nak publish ka dak, tapi kalau MENCARUT kompom aku anggap spam... Hahaha...

SEGALA KOMEN ADALAH TANGGUNGJAWAB PENGKOMEN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Page Number