Komen-komen pemimpin Umno pasai isu 'Hudud Johor' | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, Julai 02, 2012

Komen-komen pemimpin Umno pasai isu 'Hudud Johor'

Walaupun sampai hari ni Jamil Khair, menteri yang jaga agama masih lagi tak komen pasai isu 'Hudud Johor' cadangan Adun Kemelah Johor tu, dah ada beberapa orang pemimpin Umno yang berani komen sebelum Najib Razak komen.

Demi menghargai 'kebebasan bersuara' yang dijamin perlembagaan dalam konsep demokrasi Malaysia kat bawah ni aku salin tampal komen-komen pemimpin Umno setakat ni macam yang dilaporkan SinarHarian

Aku paling relevan mungkin komen dari Zainal Abidin Osman, Adun Endau yang juga merangkan Exco Agama negeri Johor yang sebelum ni didakwa gunakan kuasa dia suruh JAIJ tutup kes anak dia yang ditangkap basah.
[Sumber: Sinar]
Bukan takat Exco Agama tak berani nak komen, Mufti Johor pun tak berani komen. Agak-agak Noh Gadut berani dak nak komen?

[Sumber: Sinar]
Umno memang tak mau berlumba nak buat benda baik, kalau berlumba bela lembu depa mau kut.

[Sumber: Sinar]
Kali ni aku sokong kenyataan Ulama' muda Umno ni walaupun aku guna tajuk 'Hudud Johor'. Aku harap Ust Umno sorang ni berani sampaikan komen dia ni secara berdepan dengan Najib dan kalau boleh suruh Najib komen sama pasai isu ni. Nak harap Jamil Khair suruh Jamil Khair pun tak berani nak komen.


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...