Isu panas kerusi Terengganu: Komen Wahid Endut PJ T'ganu | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, Mac 15, 2012

Isu panas kerusi Terengganu: Komen Wahid Endut PJ T'ganu

Semalam aku ada buat entry pasai perebutan kerusi antara PKR dan PAS di Terengganu. Memang tak sepatutnya isu sensitif macam tu tak dibincangkan secara terbuka terutama oleh pimpinan utama parti. Nampak sangat tak seronok dan boleh mengundang macam-macam polimik.

Kalau takat blogger cap ayam macam aku main isu tu aku tak kisah sangat, selagi tak keterlaluan la,  tapi bila pimpinan utama parti terutama diperingkat pusat atau negeri bising kat wartawan pasai berebut kerusi, memang boleh mengundang marah.

Apa pun, aku cukup seronok baca komen atau ulasan Pesuruhjaya PAS Terengganu yang baru dilantik tahun lepas, YB Abdul Wahid Endut. Nada yang cukup matang dan ulasan yang beralus walaupun ada sikit unsur sindiran.  
Ulasan dia tu aku tak jumpa kat mana-mana blog atau portal. Cuma orang yang tengok Harakah cetak saja kut boleh baca. Sama ada dalam bentuk kertas ataupun versi online.

Kat bawah ni aku salin tampal laporan Harakah cetak versi online tu.
[Sumber: eHarakah]

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...