Duit aku dalam bank rupanya Yahudi Zionis yang jaga? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, November 22, 2011

Duit aku dalam bank rupanya Yahudi Zionis yang jaga?


Aku taktau sangat pasai perbankan ni, tapi bila terbaca dalam blog Semut, memang membengangkan. Tak pasal-pasal aku pun ada saham jugak bagi dana untuk Israel.

Tapi bila diingat balik yang CIMB tu adik Najib Rosmah yang jaga sekarang ni, memang tak heran pun kalau betul geng sukusakat kerabat Apco jugak yang jaga.
ok semalam gua terserempak dengan berita bernama atas ni. tahniah la sebab cimb dapat anugerah bank internet terbaik walaupun pada gua cimbclicks tu takde la power sangat. online transaction gua pun kadang kadang sangkut lagi. tapi peduli apa. benda anugerah dekat malaysia ni memang gua tak percaya sangat. alangkan merong mahawangsa yang entah apa apa pun boleh dapat anugerah filem terbaik. kah kah kah!

berbalik pada cerita bank. gua cuba google siapa yang power sangat handle sistem sekuriti cimb sampai dapat anugerah bank terbaik ni? last last jumpa, jawapannya NICE SYSTEMS LTD. seperti dalam berita di bawah, NICE ni handle sistem sekuriti CIMB secara 'remote'. senang cerita memang power la. lagi power berita ni disiarkan di globes - Israel business news.

disebabkan naik nama israel dalam berita atas ni, gua pergi melawat wikipedia. dan gua dapati CIMB merupakan antara pelanggan 'terbesar' kepada NICE SYSTEMS LTD yang beribu pejabat di mana? ya, di Ra'anana, Israel. ni bukan gua tuduh ni. ni wikipedia yang bagitau. - Semut Malaysia.   
Tengok sebahagian imej-imej yang aku salin tampal dari blog Semut Malaysia kat bawah ni.



Memang CELAKA. Untuk lebih terpeinci baca sendiri di blog Semut Malaysia. Apa pun, memang keluarga Najib Rosmah ni terbukti penyokong setia Zionis Israel.

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...