Lesen Judi PERKASA cabar Pemuda PAS | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Jumaat, Mei 21, 2010

Lesen Judi PERKASA cabar Pemuda PAS

Dalam isu ni, aku sokong Ibrahim Ali. Pemuda PAS kena ambik inisiatif bekerjasama dengan DAPSY dan AMK supaya jadi kumpulan pendesak kepada Kerajaan PR Kedah, Penang dan Selangor supaya batalkan semua lesen premis judi.  

Kalau mungkin payah sikit nak batalkan yang dah ada, kurang-kurangnya tak sambung lagi lesen tu untuk masa depan.

Perkasa dalam portal depa melaporkan:
Selaku Presiden Perkasa saya mencabar Pemuda PAS desak kerajaan Selangor, Pulau Pinang dan Kedah untuk haramkan penjualan Nombur Ekor (Empat Digit) megnum, TOTO, DAMACHAI dan Loteri saperti yang dibuat oleh kerajaan Kelantan.

Bukankah Selangor, Pulau Pinang dan Kedah dibawah kerajaan Pakatan Rakyat? Gajah didepan mata yang di langgar sedang mata melihat kuman di seberang.

Saya Cabar jika mereka ada Telor dan Anak Jantan,Desak Kerajaan Pakatan Rakyat menghapuskan semua bentuk judi di negeri dibawah Pakatan Rakyat. - Perkasa
Aku yakin dari segi perinsip, ketiga-tiga cabang pemuda tu memang sepakat yang perjudian memang merosakkan dan cukup besar mudarat. Aku yakin secara prinsip ketiga-tiga cabang pemuda tu kalau boleh nak perjudian diharamkan dari bumi Malaysia.

Jadinya aku rasa takdak masalah untuk ketiga-tiga cabang pemuda tu nak sahut cabaran Perkasa tu. Kut kalau ada pun cuma sekadar nak jaga hati pengundi. Aku yakin ramai pengundi Pakatan Rakyat yang terlibat dengan judi.

Walaupun macam tu depa kena ingat.lebih ramai lagi yang bencikan judi dan tanpa judi sedikit sebanyak masalah sosial akan dapat dikurangkan.

Mungkin Pemuda PAS boleh ambik langkah awai buat perjumpaan meja bulat dengan pemimpin pemudaparti lain khusus untuk bincang isu ni.

Berkaitan
  1. Umno BN hendak jadikan negara ini negara kafir?
  2. Judi Bola: Gugat Stabil Sosial, Batalkan! -Wira Perkasa

Nota kaki makan cekam:  Aku harap takdak dikalangan pimpinan pemuda DAP dan PKR yang terlibat dalam industri judi. Kalau ada, aku harap depa-depa yang berkenaan supaya letak jawatan.

Jom join pay per click pertama Malaysia
Baca Email dapat cash
Media Pengiklanan Baru
Affiliates domain. $0.10 USD for every referal
Iklan text di sini, cuma RM10

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...