Isu royalti mungkin ke jalan raya - Salahuddin | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Sabtu, Mac 06, 2010

Isu royalti mungkin ke jalan raya - Salahuddin

Harakahdaily melaporkan:
Keengganan kerajaan Datuk Seri Najib Tun Razak menunaikan hak Kelantan untuk mendapat bayaran tunai royalti minyak mungkin akan menyebabkan isu itu dibawa ke jalan raya, kata Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub.

"Saya tidak boleh menolak kemungkinan isu itu akan di bawa ke jalan raya jika kerajaan Umno dan Barisan Nasional (BN) terus berdegil menafikan hak Kelantan untuk mendapatkan bayaran tunai royalti minyak.

"Rakyat sudah berhimpun di dalam stadium dan majlis-majlis ceramah mengenai isu royalti untuk menyatakan bantahan mereka terhadap keengganan kerajaan pimpinan Perdana Menteri.

"Di Kelantan kini ceramah diadakan setiap malam seolah-olah menghadapi pilihan raya dan kehadiran begitu ramai rakyat membuktikan mereka membantah sikap degil Umno itu," katanya. - Harakahdaily
Puak Umno ni bukannya takut dengan ceramah. Biar berjuta pun yang berhimpun kat stadium tu depa tak heran. Pasainya depa 'tak rasa' sendiri kesannya.

Tunggu apa lagi bang Din! Belasah ja laa.. Ramai dah geng-geng demonstrasi kat belah KL nu yang gian nak rasa bom asap dan 'air kimia'. Kalau buat demo kat jalan, kena pulak kat Lembah Kelang, memang tak senang duduk punya depa. Ramai lagi 'golongan lain' yang tumpang sama terkena bahana demo akan turut 'cucuk' depa.


Media Pengiklanan Baru 
Baca Email dapat cash
Iklan text di sini, cuma RM10

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...