Iklan sat - Program affiliate paling menarik aku pernah jumpa. | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Mei 13, 2009

Iklan sat - Program affiliate paling menarik aku pernah jumpa.

Pasai aku penin tak habih lagi, tambah pulak dengan penin sebab tak tidur lagi, aku nak ajak hangpa-hangpa yang mungkin penin macam aku baca pasai affiliate ni.

Sebelum tu aku nak ingatkan entry ni memang betui-betui iklan, bukan lawak atau kiasan, ini betul-betul (baca macam dialog Filem Pendekat Bujang Lapok)

Yang menariknya affiliate ni tak payah bayar satu sen pun, cuma kena daftar lepas tu gunakan url affiliate yang depa bagi khas untuk kita, lepas tu promote. Banner pun depa sediakan untuk mudahkan kita promote dengan lebih menarik. Nothing to lose


Kalau nak bagi menarik lagi boleh buat banner sendiri, kalau teror la, bab buat banner sendiri tu aku dok tengah belajar lagi. Takat rotate dua banner tu aku dah reti.

Lagi menarik pasai affiliate ni guna matawang Ringgit dan bank tempatan. Lagi pun nilai yang depa kata nak bayar pun menarik jugak. RM6 kalau orang beli melalui url kita dan RM2 kalau melalui url downline kita.

Yang paling menarik pasai affiliate ni juai benda yang paling mudah nak juai. Apa lagi kalau bukan ubat kuat tenaga batin. Yang lebihnya produk ni kata depa didaftar dengan Biro Pengawalan Farmaseutikal Kebangsaan, Kementerian Kesihatan Malaysia. Depa siap bagi product registration number lagi - NOT07121641KE. Kalau tak caya boleh check kar web www.bpfk.gov.my

Bukan tu saja, sijil halal pun depa kata depa ada. Kalau tara pronoton pun depa ssenang-senang buat duit. Yang ni lagi laa..

Ok lah, aku tak reti nak promote lebih-lebih. Kalau berminat nak cuba sila klik banner kat bawah. Bagi yang tak berminat nak mencuba terima asih kerana membaca. Kalau lain kali teringin nak cuba jangan lupa main sini masuk jadi downline aku. Aku masuk pun pasai fikir selain dari iklankan iklan orang lain baik aku try bubuh iklan sendiri, tak payah bayar.



Kalau berminat nak cuba sila klik banner kat atas. Klik kat perkataan Affiliate kat atas web tu. Bagi yang tak berminat nak mencuba terima asih kerana membaca. Kalau lain kali teringin nak cuba jangan lupa main sini masuk jadi downline aku. Aku masuk pun pasai fikir selain dari iklankan iklan orang lain baik aku try bubuh iklan sendiri, tak payah bayar.


free hit counters



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...