Rupanya ada blogger Umno di Parit Buntar | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Januari 27, 2010

Rupanya ada blogger Umno di Parit Buntar


Aku ingatkan selama ni orang Umno Parit Buntar buta IT. Lama dah aku harap Umno Parit Buntar ada Website ka blog ka. Dulu masa hujung 90an ada satu laman web cawangan Sungai Betui kalau tak silap dia guna tripod, tapi dah lama berkubur bersama tripod, webmaster dah pindah kut.

2 tahun lepas aku ada jumpa web wanita bahagian, tapi sampai la ni cuma template kosong, isi takdak. Tahun lepas ada muncul blog Puteri Bahagian dan cawangan Titi Serong, admin dia kalau tak silap aku Naib Ketua Puteri Bahagian, budak Titi Serong. Masalahnya dia ni duduk KL, wertawan hiburan kut dan pulak jarang-jarang sangat update.

Hari ni bila aku tanya uncle google rupa-rupanya dah ada blogger Umno Parit Buntar, dia guna nama paritbuntaq, aku rasa dia plan nak guna nama 'paritbuntar' kut tapi malangnya nama tu aku dah reserved lagi awai, sorry. (Kalau sapa-sapa nak id paritbuntar, boleh hubungi aku, bab harga boleh runding, ha.. ha.. ha..)

Aku teringat nak cari kat google pasai ada satu bloger Umno tulis yang Umno Perak dan bahagian-bahagian nak buat pelancaran laman web Sabtu ni. Jadi aku google la kut-kut dah boleh tengok macamana rupanya laman web Umno Parit Buntar tapi tak jumpa, yang jumpanya blog paritbuntaq tu.

Aku sebenarnya memang berharap sangat Umno Parit Buntar ada laman web ka, blog ka. Bukan apa, rasa tak mencabar pasai selama ni takdak lawan di alam maya kat Parit Buntar ni. Bila ada lawan baru meriah sikit, baru semangat sikit nak buat kerja.


Lagi satu aku rasa perlu ada sebagai 'watchdog' untuk Pas Parit Buntar terutamanya untuk wakil rakyat Dun Titi Serong dan Parlimen Parit Buntar, tak la depa rasa syok sendiri. Aku nak belasah rasa tak berapa nak sanggup, Al-Banjari belasah baru sikit pun aku rasa tak berapa nak kena, tapi kalau ada orang Umno belasah ok laa, baru la wakil rakyat ni rasa depa sentiasa diperhatikan.


Apa lagi paritbuntar? Mula la belasah. Aku dah tolong promote blog hang ni!! Jangan kata takdak bahan nak belasah, langsung aku tak percaya. Kecuali la kalau hang pun tak duduk kat Parit Buntar. Kalau pi cari kat Gerai makan sebelah Dewan Ramli Ngah Talib tu mesti dapat bahan punya. Puak Umno ada, puak Pas pun ada, takkan hang taktau.


Media Pengiklanan Baru 
Baca Email dapat cash

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...