Video Dialog dan Penjelasan Isu Terkini oleh Presiden PAS TG Hj Hadi | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Sabtu, September 06, 2014

Video Dialog dan Penjelasan Isu Terkini oleh Presiden PAS TG Hj Hadi

Aku tertarik dengan penjelasan TG Presiden dalam klip ke-3 bermula minit ke-6 berkenaan 'kuasa' untuk pilih ketua kerajaan atau lebih tepat lagi pilih Menteri Besar.

Kat bawah ni aku kopipes video Dialog dan Penjelasan Isu Terkini oleh Presiden PAS TG Hj Hadi. Kalau ada yang tak tengok lagi tolong tengok sampai habih sebelum buat persepsi.

Kalau dah tengok sampai habih ikut suka hangpa nak buat persepsi macamana pun, negara Malaysia ni mengamalkan demokrasi, Pakatan Rakyat pun guna demokrasi malah PAS sendirii mengiktiraf demmokrasi.



Aku tertarik dengan penjelasan TG Presiden dalam klip ke-3 bermula minit ke-6 hingga minit ke-8 berkenaan 'kuasa' untuk pilih ketua kerajaan atau lebih tepat lagi pilih Menteri Besar.

Macam aku tulis kat atas tu ikut suka la hangpa nak buat kesimpulan kut mana pun, ikut suka hangpa la nak berpersepsi macammana pun.

Kalau aku rajin aku akan ulas persepsi aku nanti, kalau aku rajin laa... Hahaha...

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...