Isu whatsapp group AJK PAS Pusat bocor - antara yang khianat dan bangang | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, Julai 29, 2014

Isu whatsapp group AJK PAS Pusat bocor - antara yang khianat dan bangang

Lagi satu yang lebih BANGANG lagi bila benda 'mengarut' macam ja dibincang dalam whatsapp. Bertambah-tambah BANGANG lagi bila yang tulis tu Pengarah Pusat Penyelidikan PAS Pusat.


Kecoh sehari dua ni bila ada yang buat printscreen group whatsapp yang katanya khas untuk AJK PAS Pusat.

Bab isi whapsapp tu nanti-nanti kalau aku rajin aku akan ulas tapi kali ni aku cuma nak komen pasai dari wasap tu bocoq.


Yang pertama sekali aku mengutuk sekeras-kerasnya sapa yang buat kerja CELAKA pi printscreen wasap tu dan sebarkan kat internet.

Cumanya nak tuduh ada AJK PAS Pusat yang buat kerja CELAKA tu tanpa ada bukti ada aku satu aksi CELAKA jugak

Pasainya belum tentu itu kerja AJK PAS Pusat. Aku tak berapa mak percaya ada AJK PAS Pusat yang CELAKA sampai tara tu.

Boleh jadi ada smartphone AJK PAS Pusat yang dah kena hack, ataupun mungkin ada PA AJK PAS Pusat yang beraksi macam SB buat kerja CELAKA tu.

Pada aku sangat BANGANG bila ada AJK PAS Pusat sendiri tuduh ada AJK PAS Pusat yang jadi pengkhianat. Macam seronok pulak bagi rakyat Malaysia tak percaya kat AJK PAS Pusat pasai apa.

Lagi satu yang lebih BANGANG lagi bila benda 'mengarut' macam ja dibincang dalam whatsapp. Bertambah-tambah BANGANG lagi bila yang tulis tu Pengarah Pusat Penyelidikan PAS Pusat.

Takkan la BANGANG sangat pi bincang benda 'mengarut' macam tu disaluran yang memang mudah untuk bocoq macam tu.

Memang CELAKA lagi BANGANG....
posted from Bloggeroid

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...