Satu lagi 'bukti' teori yang kata MH370 sebenarnya dirampas? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Mac 12, 2014

Satu lagi 'bukti' teori yang kata MH370 sebenarnya dirampas?

Ada kemungkinan MH370 dieskot ke suatu destinasi yang tidak diketahui oleh pihak-pihak yang berkepentingan. Soalnya siapa dan mengapa?

Malaysia Chronicle melaporkan:
“Mystery” has turned to “Coverup” regarding the missing Malaysia Airlines flight MH370, to the point that relations are outraged with officials for refusing to disclose what they know, especially after authorities tightened security around the hotel where the loved ones are, keeping them more in the dark, from the rest of the world.

Outrage over the Malaysia Airlines missing jet coverup and resulted in family members throwing objects at officials because they are hiding information learned about the plane that vanished three days ago. - M'siaChronical.    
Aku sampai sekarang ni masih memilih untuk percaya yang pesawat MH370 tu telah berjaya dirampas dan selamat mendarat di sebuah tempat yang dirahsiakan.

Dengan kecanggihan sistem pengesan pengangkutan udara yang ada sekarang ni memang tak logik pesawat sebesar Boeing 777 tu tak dapat dikesan kalau terhempas di darat atau terjunam dalam laut.

Malaysia Chronicle Juga dilaporkan:
Meanwhile, 20 passengers on the missing plane are world-class electronic geeks for a major Defense contracting company that specializing in such things as weapons that disappear planes and ships for the battlefield.

They are employed by a company designing and manufacturing cutting edge electronic weaponry for the Department of Defense.
Such weaponry includes those making it possible to vanish planes off the radar. - Ibid.
Makna katanya, yang tak jumpa sampai sekarang tu kemungkinan besarnya pesawat tu berjaya 'disorok' dari sistem pengesan.

Yang bawah ni aku petik dari blog Gendang Perang

Kini muncul pula dakwaan bahawa MH 370 diekori pesawat lain. Saksikan video ini

Ada kemungkinan MH370 dieskot ke suatu destinasi yang tidak diketahui oleh pihak-pihak yang berkepentingan. Soalnya siapa dan mengapa? - Gendang Perang

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...