Bukti pengiraan YB Salahuddin bakal jadi MB walaupun sokongan melayu cuma 35% | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, April 11, 2013

Bukti pengiraan YB Salahuddin bakal jadi MB walaupun sokongan melayu cuma 35%

Aku tau ramai tak yakin, termasuk orang Pakatan Rakyat terutama sekali orang PAS. Penchachai blogger dan facebooker Umno BN lebih lagi la takkan percaya. Ikut suka hangpa la nak percaya atau tak...

Harakahdaily melaporkan:
KUALA LUMPUR: Sokongan pengundi Cina di Johor kini sudah mencecah 85 peratus kepada Pakatan Rakyat, kata Naib Presiden PAS, Salahudin Ayub.

Dengan sokongan ini, PAS berkeyakinan Pakatan Rakyat akan memberikan sekurang-kurangnya 12 kerusi Parlimen di Johor untuk mempastikannya Pakatan berjaya ke Putrajaya. - Hrkh.    
Yang menariknya Salahuddin dengan rendah diri dilaporkan Harakahdaily:
Menurut Salahudin, dengan hanya 35 peratus sokongan Melayu di Johor dan 75 peratus sokongan Cina, Pakatan akan mendapat kemenangan majoriti mudah dalam DUN Johor. - Ibid.
Aku tau ramai tak yakin, termasuk orang Pakatan Rakyat terutama sekali orang PAS. Penchachai blogger dan facebooker Umno BN lebih lagi la takkan percaya.

Ikut suka hangpa la nak percaya atau tak, tapi realitinya indicator kejatuhan kubu terakhir Umno BN ni semakin nampak dan semakin jelas.

Tak payah aku ulas panjang, hangpa dengar sendiri pengiraannya dari mulut Salahuddin dalam video pendek kat bawah ni


Bagi penyokong dan peminat Salahuddin Ayub terutama sekali yang di Johor yang belum lagi LIKE page rasmi Salahuddin Ayub, boleh pi ke page tu melalui link ni, https://www.facebook.com/Salahuddin.Bin.Ayub.

Takat 10k LIKE tak cukup kot kalau ikut standard Menteri Besar
Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...