Himpunan gambar Bersih 3.0 dari crew MediaPerak | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, April 30, 2012

Himpunan gambar Bersih 3.0 dari crew MediaPerak

Dah 2 hari aku tak update blog ni. Bukan tak mau update tapi tak larat nak update, demam. Sejak malam sebelum naik bas lagi dah rasa badan tak berapa nak selesa, sampai di depan kota Raya awal pagi Sabtu dah mula bersin.

Alhamdulillah bila dah pukul 10 pagi dah tak ingat pasai nak demam, kira takdak masalah sangat la tersedut asap pun. Tapi bila dah nak maghrib mula bersin balik siap dan mula batuk. Selsema dan batuk sampai la belum ampeh.

Lagi satu yang buat aku malas nak update pasai line berukband sangat-sangat sial, sampai tahap sampai sekarang ni pun aku masih tak berjaya lagi tengok youtube video kereta polis yang depa kata menggila sampai langgar peserta himpunan BERS✔H 3,0.  

Kat bawah ni aku salin tampal gambar-gambar yang crew MediaPerak ambil masa himpunan BERS✔H 3.0 di Kuala Lumpur Sabtu lepas.

Sumber asal di Facebook MediaPerak, jangan lupa LIKE.



Insyaallah, esok aku akan buat Carta Top 50 Blog PR macam biasa.


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...