Berita hangat blogger Umno: orang PKR bertumbuk sesama sendiri.. | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Ahad, Mac 06, 2011

Berita hangat blogger Umno: orang PKR bertumbuk sesama sendiri..


Blogger pencacai Umno, Panglima Perang Siber tulis dalam blog dia:
Gempar!!! Gempar!!! Benarkah seorang anak Cina Angkatan Muda Keadilan bergelut dengan seorang pemuda Melayu AMK Bukit Katil baru-baru ini sehingga menyebabkan beliau bertindak keluar daripada PKR?!! Tidak, ini bukan rekaan! Peristiwa ini berlaku pada 1 Mac 2011 lalu. - pencacai 
Nampak tajuk yang blogger pencacai tu guna memang nampak gempar "Laporan Polis - Blogger PKR dan AMK Melaka Bertumbuk !!!". Bila aku bukak blog tu nampak gambar imej salinan laporan polis, tapi bila aku baca blogger tu punya spin cerita tu, tersengeh aku.

Bila aku klik bagi besar imej laporan polis terus aku tergelak. Macam tu punya cerita yang blogger tu kata Gempar!!! Gempar!!! 

Kalau aku kata BANGANG!!! BANGANG!!! tentu punya blogger pencacai tu panas telinga, tapi... hangpa baca sendiri la laporan polis yang aku salin tampal kat bawah ni. 

Aku tak pasti, sapa yang patut aku lebih gelakkan, blogger pencacai tu ka, ataupun  si pembuat report polis tu yang katanya blogger jugak.

Klik la imej tu, bagi besar, baru senang nak baca
Aku rasa polis yang ambik report tu pun panas hati menaip laporan yang mamat tu buat.

Kalau ada yang teringin nak baca apa yang blogger pencacai tu spin, hangpa cari sendiri la blog dia, malas aku nak bagi backlink.

Lagi satu, patut la mamat yang buat laporan polis tu mengaku dia bekas blogger, blog AMK bukit katil tu kemaskini terakhir Disember 2009.

Nota kaki makan cekam:  Agak-agak blogger PKR tu berapa Umno bayar? Kalau takat dapat seratus dua, tak berbalui, buat malu orang kampung ja...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...