Awal-awal lagi ustaz Umno dah kena serang | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Jumaat, Februari 25, 2011

Awal-awal lagi ustaz Umno dah kena serang

Malaysiakini melaporkan:
Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob ketika ditemui hari ini turut kesal dengan tindakan para penyokong PAS dan parti itu yang membuat dakwaan tidak berasas.

"Saya tengok sijil dia, kalau dia tak lulus tinggi, takkan saya nak ambil dia bekerja sebagai pegawai khas agama kepada menteri besar. Bodohlah saya ambil orang tak ada kelulusan.

"Tuduhan mengatakan dia tak ada kelulusan, itu satu pembohongan dan fitnah," katanya. - Mkini
Semalam MalaysianInsider melaporkan: 
Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob kesal dengan dakwaan PAS kononnya calon Barisan Nasional (BN) bagi pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) kawasan Kerdau gagal menamatkan pengajiannya di Mesir.

Beliau berkata dakwaan itu tidak berasas kerana calon BN, Syed Ibrahim Syed Ahmad berjaya menamatkan pengajiannya di Universiti Al-Azhar dalam bidang Bahasa Arab. - TMI
Memang tak patut la Pakatan Rakyat ni, belum apa-apa dah serang peribadi. Bagi la blogger Umno seronok dulu. Depa baru ja nak berseronok dapat calon seorang Ustaz, takdan berapa hari pun dah kena serang.

Bila dah kena serang pasai lulus tak lulus ni, aku yakin lepas ni akan ada blogger Umno yang keluarkan satu imej skrol yang menunjukkan ustaz ni tamat pengajian.

Sebelum ni MalaysianInsider melaporkan:
Beliau seterusnya melanjutkan pelajaran ke peringkat ijazah di Fakulti Bahasa Arab di Universiti Al-Azhar, Mesir dari tahun 1989 hingga 1996. - TMI
Setakat ni takdak pulak dibagitau dia ni lulus tahap mana. Takkan belajar sampai 7 tahun boleh lulus takat sijil bahasa arab saja kut.

Kalau betui ustas Umno ni tak lulus pun takdak masalah sebenarnya. Bukan susah mana kalau takat nak buat skrol tu. Blogger pencacai Umno senang-senang boleh buat kalau ada yang nak.

   Cenangau Daunkari
Nota kaki makan cekam:  Tanpa prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...