Khusrin takkan mengalah walaupun tak berapa reti English | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, Januari 03, 2011

Khusrin takkan mengalah walaupun tak berapa reti English

Memang tipikal jenis Umno. Puak-puak ni memang jenis muka tebal, telinga pun tebal. Buat la apa pun depa akan buat-buat tak reti. Kata la apa pun depa akan buat-buat tak dengar. Memang depa-depa ni wala' sungguh dengan Umno.

Macam tu jugak la si Kushrin ni. Selagi takdak arahan dari JPA (baca:Umno) dia akan teruskan jugak jadi SUK negeri Selangor.

Walaupun Kerajaan Selangor dan Khalid Ibrahim sebagai MB terang-terang tak mau terima dia sebagai SUK, dia langsung tak heran, langsung tak peduli. Sampaikan MB tak jawab surat dia memohon untuk angkat sumpah depan MB pun dia tak rasa apa-apa.

Tapi, nak heran apa. Sebagai bekas Setiausaha sulit Khair Toyo, memang patut sangat la dia ada sifat-sifat tu. Bukan sekatat ada, tapi dah teguh tertanam dalam sanubari dia.

Utusan melaporkan:
''Saya maklum yang Menteri Besar (Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim) akan berbincang dengan Suruhanjaya Perkhidmatan Awam dan selagi saya tidak diarah balik ke Kerajaan Persekutuan, saya akan jalankan tugas mengikut undang-undang dan peraturan yang ditetapkan. Saya juga telah memohon untuk mengangkat sumpah rahsia di hadapan Menteri Besar melalui surat pagi ini, tetapi masih belum ada jawapan,'' katanya kepada pemberita di sini petang ini.

Mohammed Khusrin menegaskan, beliau tidak pernah bersikap rasis dan tidak bermasalah untuk bekerjasama dengan menteri besar dan exco-exco lain. - Utusan
Macam-macam dah dikata kat Kushrin ni. Tapi nak buat macam mana, jenis tipikal orang Umno. Katalah apa pun, depa buat-buat tak dengar, tak pun buat kering. Nak kata ada rasa malu, jangan harap laa..

Yang paling menarik sekali bila dia dilaporkan berkata:
"Saya mengakui saya memang ada kekurangan untuk berkomunikasi dalam Bahasa Inggeris dan percaya masalah itu tidak menjadi halangan bagi saya teruskan khidmat saya sebagai SUK," katanya yang telah berkhidmat di Selangor selama 24 tahun. - BERNAMA
MEMANG JENIS MUKA TAK TAU MALU!!!!!

Berkaitan
Nota kaki makan cekam:  Tanpa prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...