Pas pun jangan campur urusan sultan jugak | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Jumaat, April 02, 2010

Pas pun jangan campur urusan sultan jugak

Harakahdaily melaporkan:

IPOH, 1 April: Dewan Pemuda PAS Negeri Perak menasihatkan Umno supaya tidak mencampuri dan mempertikaikan darjah kebesaran yang telah Seri Paduka Sultan Perak kurniakan.

Naib ketuanya, Salman Saleh berkata, ini kerana ianya akan mengesahkan persepsi rakyat selama ini bahawa Umno telah menggunakan istana untuk kepentingan mereka.

Sehubungan itu, beliau mencabar Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Rungkup, Datuk Sha’arani Mohamad mengulangi desakan di luar Dun agar darjah kebesaran yang telah dianugerahkan oleh Seri Paduka Sultan Perak kepada Datuk Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin dan Datuk Ngeh Koo Ham ditarik semula. - Harakahdaily
Aku harap Pemuda Pas Perak pun tak payah la sibuk² nak campur urusan sultan. Biar pi la kalau sultan setuju dengan permintaan Umno supaya tarik balik gelaran tu pun.

Macam yang Pak Bakar tulis sebelum ni, gelaran tu langsung takdak manfaat untuk rakyat marhaen pun. Untuk Pas pun takdak manfaat kecuali la kalau ada yang dapat JP, boleh la jugak sign borang PACA.

Selama ni masa takdak langsung gelaran untuk orang Pas kat Perak ni, Pas Perak makin kuat sampai boleh jadi Menteri Besar lagi.

Entah pasai apa aku nak jugak letak gambar macam kat bawah kat dalam blog aku ni. Gambar² tu tu cilok dari blog Penarikbeca.


















Nota kaki makan cekam:  Tanpa prejudis

Baca Email dapat cash
Media Pengiklanan Baru
Affiliates domain. $0.10 USD for every referal
Program affiliate paling menarik aku pernah jumpa.
Iklan text di sini, cuma RM10

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...