Ada ka orang bangang yang nak percaya? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, April 20, 2010

Ada ka orang bangang yang nak percaya?

Semenjak lepas Azmin cabar supaya dibawak bukti tuduhan yang kata Zaid kaki tonggang, blog pencacai Umno semacam berlumba-lumba paparkan gambar yang menunjukkan Zaid tengah pegang arak.

Bagi yang memilih nak percaya, lantak kat hangpa laa. Antara yang popular sekali mungkin gambar kat bawah ni. (Gambarsebenar boleh tengok kat sini)




Apa pun, aku nak ucap terima kasih kat Cursingmalay yang edit gambar kat atas nu. Gambar tu nampak lagi real dari gambar yang kat atas ni. Siap ada botol dalam poket TG Nik Aziz lagi. (Gambar sebenar boleh tengok kat sini)

Untuk kita-kita yang dah selalu sangat dengar perkataan 'superimpose' memang tak heran langsung kalau takat tengok gambar, memang macam-macam boleh dibuat. Video pun sama jugak. Aku taktau la kalau ada yang kata cerita Hollywood yang canggih-manggih tu memang real. Pasainya menang dah sah-sah semua tu hasil kerja CGI.


Cumanya, aku risau gambar-gambar macam tu kalau disebarkan kepada pengundi terutamanya 'warga tua' yang tak terdedah kepada teknologi digitalni, depa mesti terpengaruh punya.

Aku nak cadangkan hangpa yang ada kat Hulu Selangor, apa kata kalau disebarkan risalah macam yang aku try buat kat bawah ni. Maksud aku, jangan la guna yang kat bawah ni, buat lain la, bagi lagi lebih menarik dan 'berkesan' (paling kurang pun jangan la tolong kempen free untuk blog anti PKR tu.) ⊗



Berkaitan

Nota kaki makan cekam:  Tapikan, hangpa jangan heran kalau memang ada ramai lagi yang bangang, contohnya masih ada peminat gusti yang sanggup bertekak dengan aku, bersungguh-sungguh dia kata WWE tu semuanya real, siap maki aku lagi...  :D


Jom join pay per click pertama Malaysia
Baca Email dapat cash
Media Pengiklanan Baru
Affiliates domain. $0.10 USD for every referal
Iklan text di sini, cuma RM10

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...