Filter rokok ada darah babi - apa pilihan lain? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Mac 31, 2010

Filter rokok ada darah babi - apa pilihan lain?

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj6R0mWDmvh_8OYSi6lKVTndx0GLeKoVk4FLVdxetCiPRlwi8CQ94l5-Tmrvs7yId7C32wDM-Yn5C9QYLEaN7qVeWyf7PMOU89WQf2gipBvelAz6UbUMLfpUDB9WCg-ZD5_A6xR_DbIzQs/s400/zorro11.jpgMr. Bernard Zorro Unmasked suruh bertukar kepada hisap paip. Pak Bakar Penarikbeca pulak dalam posting dia tulis yang dia tengah nak beralih hisap rokok daun.

 Sebelum ni bila heboh suruh orang ramai boikot produk yang ada kaitan dengan yahudi, aku boleh dikira terselamat pasai aku cuma hisap rokok kretek yang 100% dari indon. Boleh kata hampir semua rokok yang ada di pasaran ada kaitan dengan yahudi.

Kali ni pulak bila dikatakan dalam puting rokok ada darah babi, aku pun masih boleh dikira selamat pasai dah agak lama jugak aku dah bertukar hisap rokok daun, sejak hujung tahun lepas, kecuali sekali sekala bila aku  paw rokok member.
"Penyelidik tersebut telah menemukan hemoglobin babi – protein darah – yang digunakan untuk membuat penapis rokok  yang didapati lebih berkesan  untuk mencegah bahan kimia berbahaya sebelum bahan tersebut memasuki paru-paru seorang perokok."
Jadinya bersempena dengan 'fenomena rokok babi" ni, aku nak ajak semua perokok yang susah sangat nak berenti merokok macam aku supaya beralih kepada hisap rokok daun.

Lagi elok kalau boleh tanam sendiri nipah dan tembakau di belakang rumah. Dah tentu selamat dari ter'menyumbang' untuk zionis Israel atau terhisap puting babi.

Yang paling selamat tentunya tak lain tak bukan; berenti merokok. Tu ja yang betuinya.   ⊗

Nota kaki makan cekam:  Ada member bagi petua suruh makan cekelat hack, masalahnya cekelat hack takdak asap. :-p

Baca Email dapat cash
Media Pengiklanan Baru
Affiliates domain. $0.10 USD for every referal
Program affiliate paling menarik aku pernah jumpa.
Iklan text di sini, cuma RM10

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...