Naik kesian pulak aku kat kerajaan | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Ahad, Januari 10, 2010

Naik kesian pulak aku kat kerajaan



Hari ni aku berkesempatan tengok Buletin Utama TV3. Naik kesian aku tengok Hishamuddin, sungguh-sungguh nak yakinkan orang ramai supaya 'tak terima bulat-bulat' apa yang dilaporkan di internet.

Dia jugak minta kepada wartawan asing supaya jangan ambil berita dari internet. Dia siap bagitau kerajaan akan panggil kedutaan negara luar nak bagi taklimat berkenaan isu 'bakar gereja' tu.

Naik kesian aku, pasainya nampak sangat orang tak berapa nak percaya apa yang depa kata. Cara dia bercakap kat wartawan tu nampak macam dia cukuppercaya yang ramai tak percaya apa yang kerajaan bagitau selama ni berkenaan isu tu.

Yang mungkin paling depa rasa risau bila wartawan asing pun tak percaya kepada media nasional termasuk Bernama. Wartawan asing mungkin lebih percaya laporan dari Malaysiakini dan Malaysianinsider.  Memang 'bahaya' kalau wartawan asing buat 'laporan salah'. Payah laa kalau sampai 'Uncle Sam' depa marah.

Cakap sampai berbuih mulut pun belum tentu orang ramai percaya. Kesiannnnn.....


Media Pengiklanan Baru 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...