Bongkar!!! Isi sebenar dialog Dr. Hasan Ali dengan bloggers | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Selasa, Oktober 27, 2009

Bongkar!!! Isi sebenar dialog Dr. Hasan Ali dengan bloggers

Sebenarnya lepas subuh tadi aku call Wak Banjari. Dia nak ajak aku pi KL hari ni pasai katanya ada program khas dengan pimpinan tertinggi Pas malam ni. Rupa-rupanya program tu ditangguhkan. 

Dia jugak ada bagitau aku yang dia pun dijemput pi program dialog dengan Dr. Hasan Ali semalam tu tapi dia tak pi, pasainya dia dah wakilkan kat MRK dan dia dah buat keputusan hanya nak pi hari ni untuk program malam ni tapi tak jadi la pasai dah ditangguhkan.  

Dia pun ada cerita sikit pasai hasil dialog tu. Pada aku apa yang dia sampaikan tu sangat mengejutkan dan aku hampir tak boleh terima. Dan aku cadangkan kat dia kalau nak bukak cerita pasai tu, seeloknya lepas keluar keputusan Mesyuarat Khas Pas Pusat malam esok. Kalau boleh dapatkan maklumat setepat-tepatnya dari wakil dia di program dialog tu. 

Masalahnya bila boleh bukak internet pagi ni (dengan connention GPRS 3 bar celcom yang macam lahanat) rupa-rupanya Gomo si lahanat Umno tu dah tulis pasai dialog tu. Panjang pulak dia hurai dan dia goreng. Aku pun taktau setakat nama yang dia tulis tu betui dan setakat mana pulak dia mereka-reka fitnah.


Wak Banjari memang ada cadangkan aku mula belasah dulu pasai dialog tu tapi disebabkan dia tak pi program tu dan dia pun kata dia belum dapat laporan penuh, apa sangat yang aku boleh tulis hasil maklumat dari dia. Tapi bila Gomo si lahanat tu dah start tulis aku rasa baik aku pun tulis sama, setakat yang aku boleh la..

Aku taktau sebab que aku ka sebab apa, blog Al-Banjari pun lepas tu ada keluarkan satu entry pasai dialog tu. Dia tak tulis apa sangat pun, cuma sikit-sikit counter apa yang Gomo si Lahanat tu tulis. Hangpa boleh baca kat sini.

Macam yang wak tulis, apa-apa pun kena tunggu dulu keputusan mesyuarat khas Pas malam esok.

Lagi lambat la rasa Rabu malam nak muncul......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...