Kenangan PRK P059 - Ceramah dalam hujan kat Trong | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Ahad, April 19, 2009

Kenangan PRK P059 - Ceramah dalam hujan kat Trong

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
Salah satu ceramah yang aku cover masa PRK BUkit Gantang hari tu, ceramah di Markaz MTD Trong kat Sungai Tinggi. Misi utama rakam ceramah Anwar Ibrahim. (sig)

Dalam hujan main redah ja, semua tak pernah pi sana kecuali aku yang pernah pi dua kali tapi kalau dah memang 'fail' geografi memang tak boleh harap, aku pun tak yakin dengan diri sendiri terpaksa turun tanya kat markaz mana tah, takut silap jalan.

Malam tu dalam hujan lebat 2 kali turun Hj Fudzi, cameraman import dati Markaz Titi Serong setia tunggu camera video dalam hujan bawah payung. Respek aku kat pak aji ni, setia sungguh dia jaga camera tu. Aku dan jugak pi round kawasan gerai, tekak kering.

Ramai yang berucap malam tu, standard la untuk ceramah masa kempen pilihanraya, masing-masing cakap tak lama. Sampai time Anwar nak sampai hujan pun 'seriat'. Dari pada tak berapa orang masa mula ceramah orang mula mia sampai akhirnya penuh tapak tu. Hebat penangan Anwar ni, aku ingat memang takdak orang nak dengar pasai hujan lebat sejak sebelum maghrib aku rasa.






p/s Pasai pa pulak aku tiba-tiba letak banyak gambar 'orang tu' entry kali ni? Saja ja, takdak pasai apa-apa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...