Program Ceramah Nizar di Parit Buntar | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Mac 11, 2009

Program Ceramah Nizar di Parit Buntar

بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
Dua hari aku tak tulis apa-apa pun kat sini. Aku masih ada kat Bukt Gantang, lepas balik dari Ipoh Jumaat lepas aku balik sat ke Parit Buntar, Sabtu petang dah ada balik kat Bkt Gantang. Nak kata sibuk sangat tak jugak tapi takdan nak update, lebih pasai 'pale sumbak'.

Sepatutnya aku yang cover program MB Kat Part Buntar tu pasai buat dekat kampung aku, memang dekat sangat. Titi Serong tu kira pekan koboi untuk kampung aku la. Tapi nak buat macamana, ada tugas lain yang perlu diuruskan di Bukit Gantang dan ditambah dengan ada sikit masalah, aku takdan nak balik. Nasib baik geng BloggersNetwork@Perak memang hebat.

Apa-apa pun,mula-mula sekali aku nak minta maaf kat depa-depa tu terutama sekali kat MSK dan Sya pasai sepatutnya aku layan depa sebagai tuan rumah, tapi nak buat macam mana, sorry ja la yg boleh aku kata, harap-harap ada lain kali. Kat Al-Banjari aku tak kisah sangat pasai dia dekat, depayang dua orang tu la jauh turun dari Ipoh.

Nasib baik la Al-Banjari ada update,

Rampasan kuasa yang dilakukan oleh BN satu perbuatan yang tidak bermaruah ! - Nizar

Ingat..! Kuburkan Umno-BN !!-Nizar

Lebih 1000 penyokong Cina hadir dalam pertemuan petang tadi di Tanjung Piandang

Kalungan bunga untuk Nizar

Untuk cerita lanjut boleh baca kat blog Al-Banjari

Putera titi serong pun ada update jugak,





Untuk laporan lanjut boleh baca kat blog puteratitiserong

Update,
Aku nak minta maaf kat ThatGuy dan Putera Titi Serong, ingatkan orang yang sama, rupa-rupanya bukan.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...