Hj Hadi kata PAS sedia bekerjasama dengan BN fitnah? ( Bukti video penuh sidang media) | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Oktober 28, 2015

Hj Hadi kata PAS sedia bekerjasama dengan BN fitnah? ( Bukti video penuh sidang media)

Aku malas nak ulas panjang-panjang, kat bawah ni video penuh Sidang Media tersebut, fitnah ka bukan hangpa hangpa tengok sendiri dan nilai sendiri.

Semalam beberapa portal berita melaporkan Presiden PAS Hj Hadi dalam sidang media selepas berucap dalam parlimen ada kata PAS bersedia bekerjasama dengan Umno BN.

TheStar pula melaporkan:
PAS has made its most direct overture that it is ready to meet and work with the Barisan Nasional ruling Government.

Its president Datuk Seri Abdul Hadi Awang (pic), however, said the move was not towards forming a unity government as cooperation between the party and the Government had previously existed.

"PAS joined a mixed Government in the 1970s to form a cooperation between 1974 and 1978.

"This is not a start but a new approach that we are taking. - TheStar.
Hmetro melaporkan:
PAS menyatakan kesediaan untuk bekerjasama dengan UMNO dan kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam perkara yang meletakkan rakyat sebagai keutamaan.

Presidennya Datuk Seri Abdul Hadi Awang berkata, ia pendekatan terbaru diambil parti Islam itu dengan menolak segala fahaman politik yang berbeza. - Hmetro.
Bila kecoh di facebook ramai yang kata berita tu fitnah semata-mata.

Aku malas nak ulas panjang-panjang, kat bawah ni video penuh Sidang Media tersebut, fitnah ka bukan hangpa hangpa tengok sendiri dan nilai sendiri.

Apa pun, pada aku yang dah memang takdak langsung dah thiqah dengan Hj Hadi terutamanya dalam bab politik, bila tengok video tu lagi bertambah hilang thiqah aku pada dia terutama sekali bila tengok cara dia gelak...


Kredit video: MobTvLive.my

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...