Yang ni namanya aksi CELAKA HARAM JADAH (koleksi video dan gambar) | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, Mei 22, 2014

Yang ni namanya aksi CELAKA HARAM JADAH (koleksi video dan gambar)

Lain la kalau Naib Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang, Jasmin Nordin yang mencerobh' Sidang Dun Penang tu memang wakil rakyat yang sah.

Malaysiakini melaporkan:
Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN), Datuk Law Choo Kiang menyatakan rasa kecewa dan mengutuk sekeras-kerasnya insiden merempuh masuk ke dalam Dewan oleh sekumpulan lelaki hari ini yang tidak berpuas hati dengan kenyataan anggota DUN Seri Delima R.S.N Rayer semalam mengenai Umno.

Law dalam kenyataan yang dibacakan ketika memulakan sidang DUN pada sesi petang berkata perkara ini tidak pernah berlaku dalam persidangan DUN dan ia mencemar sejarah politik negara. - Mkini.
Kat bawah ni rakaman video aksi CELAKA tu.



Kat bawah ni pulak gambar-gambar 'menarik' aksi penyokong si CELAKA tu

Sumber imej: Kedahkini

Apa pun alasan depa ni, tindakan menceroboh Sidang Dun Dun Penang malah persidangan Dewan Undangan Negeri, Dewan Parlimen maupun Dewan Negara adalah tindakan yang bukan saja CELAKA tapi CELAKA HARAM JADAH.

Lain la kalau Naib Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang, Jasmin Nordin yang mencerobh' Sidang Dun Penang tu memang wakil rakyat yang sahdan dia tak dibenarkan masuk persidangan dewan atas alasan yang jelas mengarut dan tak munasabah.

Bagi yang tak faham sketsa CELAKA ni elok baca status Abu Nawas pasai ni



Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...