Ranking Fanpage Facebooker Pro PR - Carta Daunkari | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Mac 26, 2014

Ranking Fanpage Facebooker Pro PR - Carta Daunkari

Selama ni aku dok buat Carta Daunkari ranking untuk blog pro Pakatan Rakyat. Ada jugak yang cadangkan suruh buat ranking fanpage untuk facebookers pulak.

Memang aku pun dah lama cadang nak buat tapi tak jumpa cara atau script yang boleh auto generate. Kalau nak belek satu-satu memang aku serender la.

Semalam aku terjumpa webpage yang sediakan cara mudah untuk buat ranking tu. Jadinya terhasil la ranking macam yang kat bawah ni.
Powered by Fanpage Karma

13 tu fanpage yang aku jumpa setakat ni, aku yakin ada lagi fanpage yang layak masuk dalam ranking ni tapi dah malas nak mencari, kalau hangpa ada adress atau tuan punya fanpage sendiri, tolong suggest dalam komen kalau memang layak aku akan masukkan.

Kalau malu nak bagitau dalam komen tolong komen jugak, bagitau kata malu, aku takkan publishkan komen tu.

Ranking ni khas untuk 'facebookesr yang masuk kategori troopers saja. Untuk fanpage pimpinan boleh masukkan terus dalam ranking khas untuk pimpinan Ranking Fanpage Pimpinan Pakatan Rakyat


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...