YllixMedia - Iklan network yang patut semua blogger cuba... | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, Mei 27, 2013

YllixMedia - Iklan network yang patut semua blogger cuba...

Posting ni untuk member-member para blogger dan bakal blogger, tak kira la blogger penyokong Pakatan Rakyat atau yang tak berparti.

Tak kira blog niche politik ka, hiburan ka, masakan ka, atau blog rojak carcamerba sekalipun takpa. Tapi untuk blogger penchachai Umno tak payah pun takpa pasai depa boleh claim kat Umno.

Aku tau bukan semua blogger minat nak bubuh iklan dalam blog, mungkin kut depa dah cukup kaya, takat sekupang dua duit iklan memang depa tak heran.
Yang pertama sekali, jujur aku nak bagitau yang advertising network YllixMedia ni cukup mudah. Cuma perlu daftar dan bubuh Ads Tag, lepas tu tunggu tengok berapa nak dapat. Yang menariknya advertising network YllixMedia ni tak peduli berapa hits blog hangpa dan tak peduli apa niche blog hangpa.

Lagipun, dari sekadar mengharap dari advertising network macam Nuffnang contohnya yang tah bila baru boleh nak claim dan advertising network macam Advertlets yang tak bayar-bayar sampai ke sudah, elok la try advertising network YllixMedia ni.

Pasainya, advertising network YllixMedia ni benarkan kita claim serendah $1USD, jadinya tak payah nak tunggu ada banyak baru boleh claim macam sesetengah advertising network. Aku tau ramai yang naik fedap pasai sampai sekarang masih tak cukup minimum limit untuk klaim.

Advertising network YllixMedia benarkan klaim melalui 4 saluran. Yang buat aku berminatnya pasai boleh klaim melalui PayPal. Hidup la jugak akaun PayPal aku, boleh la kut kalau nak beli apa-apa secara online lepas ni.

Untuk yang mungkin terlepas pandang, PayPal sekarang ni dah boleh withdraw ke akaun bank tempatan dan takdak kadkredit untuk verify pun takpa, cumanya nak kena tunggu ada minimum RM40 baru boleh withdraw.

Selain dari paypal, advertising network YllixMedia ni juga boleh klaim melalui Payza, Liberty reverse dan Wire transfer.

Aku baru ja mula cuba bubuh advertising network YllixMedia ni tapi dah pun berjaya masuk akaun payPal aku $5.01USD. Ok la kut untuk 4 hari, kalau maintain macam tu ja pun sebulan boleh dapat kut dalam $40USD, cukup la kalau takat untuk bayar broadband, tak payah jadi troopers 'Red Bean Army' pun takpa... Hahaha...


Jadinya, bagi yang berminat nak mencuba boleh klik link ni >> Advertising Network YllixMedia. Tak rugi apa pun kut kalau mencuba...

Akhir sekali, terutama sekali untuk penjengok blok aku yang setia, sekali sekala klik la sama iklan yang yang ada kat blog aku ni, tengok-tengok apa yang depa jual, manatau kut-kut ada yang menarik dihati, paling kurang pun boleh la jugak aku dapat sesekupang dua buat bayar topup broadband dan bil streamyx... hahaha...

Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...