Nasib baik takdak Naib Presiden PAS yang BANGANG lagu ni... | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, April 26, 2012

Nasib baik takdak Naib Presiden PAS yang BANGANG lagu ni...

Aku cukup tak faham macamana boleh sebagai seorang Naib Pengerusi parti dalam Pakatan Rakyat boleh keluarkan statement yang bercanggah pasai BERS✔H 3.0 ni. Kenyataan yang pada aku CUKUP BANGANG.

Aku cukup tak faham macamana boleh sebagai seorang Naib Pengerusi parti dalam Pakatan Rakyat nampak macam tak faham apa tujuan sebenar Pakatan Rakyat sokong himpunan  BERS✔H  3.0 dibuat di Dataran Merdeka. Takkan BANGANG sangat kut?

Aku cukup tak faham macamana boleh sebagai seorang Naib Pengerusi parti dalam Pakatan Rakyat boleh tak faham apa objektif dan keperluan  BERS✔H  3.0 di buat jugak di Dataran Merdeka.  Takkan BANGANG sangat kut?  
Yang aku cukup tak puas hati, macamana boleh sebagai seorang Naib Pengerusi parti dalam Pakatan Rakyat boleh tak nampak realiti sejarah himpunan  BERS✔H  yang dah dibuat 2 kali sebelum ni, macamana tahap disiplin peserta dan macamana tahap kesan yang Pakatan Rakyat dapat hasil himpunan Bersih sebelum-sebelum ni.  Takkan BANGANG sangat kut?

Yang paling aku tak puas hati, macamana Naib Presiden boleh sebagai seorang Naib Pengerusi parti dalam Pakatan Rakyat boleh bagi peluru kepada musuh di saat genting macam ni.  Takkan BANGANG sangat kut sampai macam tu sekali?

Kalau setakat penyokong atau pun ahli biasa yang cakap lagi ni aku tak heran sangat, ini Naib Pengerusi!!!

Kalau pun tak setuju dengan demonstrasi jalanan jangan la pi tabur paku pulak kat atas jalan tu.

Malaysiakini melaporkan:
[Sumber: Mkini]
Inilah masalahnya kalau orang yang tak tak pernah aktif dalam parti tiba-tiba dilantik pegang jawatan tinggi dalam parti. Bersara dari kerajaan masuk parti terus dibagi jawatan tinggi.

Jenih tak pernah tampal poster, tak pernah pasang bendera dan tak pernah berdepan dengan sepak terajang politik kotor Umno BN ni memang tak boleh faham realiti sebenarnya politik Malaysia.

Memang tak heran langsung kalau puak-puak ni boleh keluarkan kenyataan BANGANG macam ni. Kalau setakat hebat dengan teori memang tak cukup kalau takdak amali.

Ataupun, mungkinkah Naib Pengerusi DAP ni berjaya dibeli oleh Umno BN.

Aku harap takdak pimpinan Pakatan Rakyat yang lain yang dijangkiti penyakit BANGANG bawaan Naib Pengerusi DAP ni.

Nasib baik la dalam kalangan naim Presiden PAS dah takdak pemimpin yang ada ciri-ciri BANGANG macam ni.


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...