Siapa pulak pemandu kepada Jawatankuasa Pemandu? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Sabtu, Mac 17, 2012

Siapa pulak pemandu kepada Jawatankuasa Pemandu?

Tengah malam semalam, sorang member aku hantar sms kepada sorang lagi member aku:
" Sapa pulak Pemandu kepada Jawatankuasa Pemandu? "
Member aku yang sorang lagi tu pulak balas:
" Takdak peruntukan "
Member aku tu bagitau aku, aku gelak dia pun gelak. Yang faham boleh gelak, yang tak faham pun boleh gelak.

Kalau nak syarahkan pasai dua ayat pendek tu dalam sessi 'usrah' di kedai mamak Cahaya, sampai ke subuh pun belum tentu habih. Malangnya member aku yang sorang lagi tu masih ada kat Puduraya, tengah cari penumpang la kut.

BTW, Madu Tualang Asli macam iklan text kat bawah ni member aku yang sorang lagi tu la yang punya. Tah stok dari hutan banat mana dia dapat aku pun tak pasti dan aku lupa pulak nak tanya banyak mana stok yang dia dapat. Yang pastinya memang original madu dari sarang lebah atas pokok tualang.
Imej bawah ni aku screenshot dari eHarakah, Harakah cetak versi online.
[Sumber: eHarakah]
Gambar kat atas nu yang aku cilok dari blog Pemandu Teksi, cuma sekadar hiasan... Hahaha...


Nota kaki makan cekam:  Tanpa memang prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...