Rupa-rupanya MSK dan Penarikbeca ada port baru | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, April 06, 2011

Rupa-rupanya MSK dan Penarikbeca ada port baru

Takdak sapa yang bagitau kat aku pasai ni pun. Nasib baik la Cyberboron call aku sat tadi dari Kuching bagitau pasai ni. Tu yang aku mushkil jugak tu, takkan jenis yang kuat mengkritik macam MSK dan PakBakar tu boleh nak duduk tengok saja lama-lama kut.

Rupa-rupanya depa dah ada port baru. Bagi yang 'tertinggai keretapi' macam aku, aku nak tolong war-warkan port baru depa.

Rupa-rupanya port baru depa dah lama ada. Mula 1 April hari tu, dah 5 hari. 5 hari dalam dunia blogging politik alam maya ni kira lama la. Dah banyak pun berita, artikel dan bebelan depa kat dalam port baru tu.
 
Cantik jugak sempena PRN Sarawak ni depa mula tulis balik.
 
Cyberboron pun bagitau dia akan mula balik tulis kat port tu dan dia bagitau aku paling kurang 12 tajuk dari dia akan keluar sempena PRN Sarawak ni. 'Tok' dia pun dah sampai dan 3 perenggan untuk tajuk pertama dah siap.

Apa pun, bagi peminat depa ni, (pembenci depa pun dijemput jugak) sila la layan ke portal



Nota kaki makan cekam:  Wak Banjari yang semakin pemalas tu akan jadi rajin kot update blog dari Sarawak nun

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...