Siaran Langsung Pengiraan Keputusan PRK Tenang | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Ahad, Januari 30, 2011

Siaran Langsung Pengiraan Keputusan PRK Tenang

Pusat-pusat mengundi sepatutnya semua dah ditutup sekarang. Selepas ditutup adalah masa untuk pengiraan undi yang akan dibuat di semua pusat-pusat mengundi. Selepas itu semua keputusan tu akan di bawa ke Dewan Serbaguna Majlis Daerah Labis untuk proses penyumblahan. SPR menjangkakan keputusan akan dapat diumumkan paling awal jam 7 malam.

Aku amat-amat berharap pengumuman akan dibuat lebih lewat. Kalau pengumuman dibuat lewat, kemungkinan calon PAS menang adalah tinggi. Pasainya memang selalu macam tu perangai SPR 'si anjing Umno.' Kalau calon Umno yang menang, cepat saja depa umumkan. Tapi kalau calon Umno kalah, depa akan lambat-lambatkan. Pasainya depa cuba sedaya upaya cari cara untuk bagi calon Umno menang jugak.

Apa pun, keputusan akan tetap diumumkan jugak. Mesti ada yang bakal diistiharkan sebagai pemenang dan akan mewakili rakyat di Dun Tenang dalam Dewan Undangan Negeri Johor.

Penjumlahan secara langsung akan dibawakan dari Bilik Gerakan PAS melalui Cover-It live. Sila aktifkan Cover-It live yang dibahagian atas sana.


Cover-It live di bawah ni dibawakan secara langsung oleh BHarian.
(akan bermula jam 6.00 petang)


Dibawah ni Covet-it Live yang dibawakan oleh Harakahdaily.


Yang ni pulak Cover-it Live versi English Anil Netto


Nota kaki makan cekam:  Tanpa prejudis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...