Sambungan pasai isu papantanda BANGANG | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Rabu, Disember 01, 2010

Sambungan pasai isu papantanda BANGANG

Terima kasih kepada zaminc dan np. pasai bagi maklumat berkenaan isu papantanda BANGANG yang aku tulis dalam posting Takkan orang Pas BANGANG macam ni? sebelum ni. Kalau tengok pada warna papan tanda tu pun, dah membayangkan ciri-ciri sapa yang punya.papantanda tu.

Isu ni rupa-rupanya dah pernah keluar di forum tranungkite.net sebelum ni (masalahnya link dah mati.) Dan Di utaraonline pun ada dan dah ada pencerahannya pun pasai isu papantanda BANGANG tu.

Gambar kat bawah ni jadi bukti sapa yang BANGANG. Kalau macam ni ja tahap kerja saraf Umno, memang betui-betui punya BANGANG



Jadinya dengan ini aku nak mohon maaf secara terbuka kepada "Pegawai yang berkenaan di Majlis Daerah Sik" dan jugak kepada "Kontraktor NZS Maju Enterprise" dengan andaian aku yang bersangka buruk.

Di bawah ni pulak, gambar yang husainiz Jiwa Kacau masukkan dalam forum di utaraonline. Teruk jugak dia kena belasah. Akhrnya dia mintak maaf jugak tapi cuma dengan ayat pendek

maafkan saya jikalau saya terlanjur kata-kata

Aku taktau sapa mula punya angkara. Tapi yang jelasnya sapa yang buat kerja ni memang BANGANG.

Sekian, Terima Kasih

Nota kaki makan cekam:  Celaka punya Umno, free ja aku pun terkena sama. Memang CELAKA.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...