Analisa Rang Daftar Pemilih Tambahan 2010 suku ke 3 | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Jumaat, Oktober 29, 2010

Analisa Rang Daftar Pemilih Tambahan 2010 suku ke 3

Dalam dok sibuk dengan PRK di Galas dan jugak di Batu Sapi, aku yakin ramai yang terlepas pandang dengan benda yang lebih penting ni. Kalau dah terpandang pun mungkin ramai yang buat-buat tak nampak. Saheh dah la nak buat analisa pun takdan.

Bagi yang taktau, aku nak bagi tau, bagi yang dah tau aku nak ingatkan balik.

Pameran Rang Daftar Pemilih Tambahan bagi SUKU KETIGA TAHUN 2010 mengikut setiap negeri. Tarikh pameran bermula dari 27 Oktober 2010 hingga 2 November 2010. Segala tuntutan dan bantahan yang ingin dibuat perlu mengikut Prosedur Membuat Tuntutan Dan Bantahan yang ditetapkan. - SPR
Tulis banyak-banyak pun tak guna kalau tak buat kerja. Jangan pulak ada yang buat lawak tanya "Kerja apa?" Memang nak kena pelangkung laaa...

Kat bawah ni aku paparkan analisa ringkas Rang Daftar Pemilih Tambahan 2010 Suku ke 3.

Satu ja aku nak ingatkan terutama sekali kat orang-orang yang dok jaga daftar pemilih, kalau tak buat semakan dan tak teringin pun nak buat bantahan, tak payah la berkokok pasai pengundi hantu.

Berkaitan:


Nota kaki makan cekam:  Kalau takdak kem kat Dun dia, tentu punya dia bungkuih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...