Logo kepala anjing - Zorro pulak kena | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Khamis, November 05, 2009

Logo kepala anjing - Zorro pulak kena

Jika sebelum ni Penarikbeca kena tahan pasai letak logo PDRM yang diubahsuai dengan kepala anjing kali ni Zorro-unmasked pulak yang kena.  Katanya dia dipanggil ke balai polis pasai entry dia yang ulas pasai penahanan Penarikbeca tu.
Seorang penulis blog politik yang sering mengecam kerajaan hari ini disiasat lebih dua jam atas kesalahan menghasut selepas menerbitkan logo polis berkepala anjing.

Bernard Khoo disiasat mengikut Seksyen 4(1)(c) Akta Hasutan berhubung coretan di blognya Zorro-Unmasked pada 8 Ogos tahun lalu. [malaysiakini]
Zorro tengah isi paip sambil sembang dengan Zu di Bagan Pinang
Aku kurang yakin dia dipanggil ke balai dan disoalsiasat lebih 2 jam hanya pasai entry dia tu. Aku yakin ada pasai lain. Aku lebih yakin dia dipanggil pasai polis saja nak takut-takutkan bloggers yang lain. Kalau polis ingat nak takutkan Uncle Bernard aku rasa tak berapa nak sesuai pasai aku yakin Uncle Bernard bukan jenih penakut.

Apa cerita kat balai polis, ia pun belum cerita dalam blog dia. Mungkin esok-esok kut dia tulis. Mungkin pagi esok lepas bersarapan dan have 'a pint or beer' dan menghayati keharuman bau strawberry tembakau dari paip dia, dia akan tulis 'pengalama' dia pulak.

So uncle Bernard, please keep up writing, and keep up kicking. For the time being, just relexs yourself like the child in the basin.


Media Pengiklanan Baru 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...