Dari N31 Bagan Pinang : Lintas langsung dari pusat penamaan calon. | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Sabtu, Oktober 03, 2009

Dari N31 Bagan Pinang : Lintas langsung dari pusat penamaan calon.

Pagi ni aku akan bersama dengan Wak Al-Banjari akan berada di pusat penamaan calon. Aku akan cuba update dari sana menggunakan handset cap ayam aku. Aku akan publish gambar yang aku ambik guna handset dan hantar dengan email. Mana tau kut-kut ada yang sudi nak ikuti perkembangan melalui blog aku ni. 

Perkembangan terkini jugak aku akan hantar guna twitter. Jadi kalau yang ada akaun twitter boleh la follow aku.

Selain dari tu aku dah siap-siap clok 'Cover-It Lived' dari blog wak albanjar. Kat situ pun kalau rajin aku akan update jugak guna twitter. Tu pun kalau wak AlBanjari masukkan id Twitter aku. Maksudnya yang add aku dalam facebook pun boleh ikuti laporan aku dalam facebook.

Masalahnya bila aku memblog menggunakan Hset, aku kena tukar sim kad aku dengan simkad broadband. Maksudnya aku tak boleh guna hangset untuk make dan receive call.  Silap besar la lupa bawak handset buruk. Tapi takpa, semangat nak memblog punya pasai.

Apa-apa pun Harap-harap line 3G cantek esok untuk aku online guna handset.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...