Lawan umno : Apa hadiah yang orang Manik Urai boleh dapat? | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Ahad, Julai 12, 2009

Lawan umno : Apa hadiah yang orang Manik Urai boleh dapat?

Aku nak tengok la satu persatu 11 hadiah ni, mana tau kot-kot aku boleh tuntut.


Bunyi sedap, hadiah dari Perdana Menteri. Awat harta bapak dia?

  1. Aku takdak kad touch n Go. Apa kejadah nak bayar prepaid kalau sebulan sekali pun payah nak naik hi-way.
  2. Nak simpan dalam amanah saham? Hari ni dapat payment, esok lusa dah habih, kalau tak tolak siap-siap dengan gaji aku sekali leboh bayar hutang. Takkan depa nak bagi kat aku free 10,000 unit kut.
  3. B2? Kalau B 'full' tu boleh la jugak. Tapi, tak minat aku, terbalik timpa kaki naya ja.
  4. Ni bunyi macam bagus, tapi PM ingat semua rakyat Malaysia duduk kat KL ja ka?
  5. Lesen penjaja dan peniaga kecik. Orang KL jugak yang dapat.
  6. Lesen permit teksi, tak layak aku, Medan Kid dengan Medan Gopeng pun boleh silap.
  7. Yang ni bukan hadiah la, yang ni kerja polis!! Bangang!!
  8. Yang ni kut aku boleh dapat. Ooi!!! Aku warganegara la!
  9. Hadiah jalan? Kesah orang Sabah Sarawak.
  10. Kapi kalau boleh bagi free air & letrik menarik la jugak.
  11. Nak kena masuk Umno? Biar aku mampuih tak makan.
Agak-agak orang kat Manik Urai boleh dapat ka hadiah ni? Aku cukup setuju dengan Penarik Beca "kita bukan nak hadiah, kita tak nak Najib"

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...