Posting bersawang | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Isnin, April 07, 2008

Posting bersawang

Lama gila aku tak update blog ni. Lebih setengah tahun. BTW apa-apa ja laaa....

Mula-mula sekali tahniah kepada semua YB dari Pakatan Rakyat (PR) pasai berjaya kalahkan calon BN, tahniah kepada 5 YAB baru untuk kerajaan negeri pimpinan Pakatan Rakyat.

Dan yang terutama sekali tahniah kepada YB Ustaz Dr. Mujahid Rawa dan Drs. Khalil Idham Lim @
Lagi satu khas ucapan tahniah lewat dari aku untuk YAB Hj Nizar. Bukan apa pasai dia ni spesel sikit bukan macam YAB lain yang aku kenai tapi dia ni kenai aku, dengan ucapan "Nasib baik Hj menang dalam masa yang lain2 tak menang' kalau tak tak tau laa macammana keadaan Perak hari ni yang aku rasa mugkin aku rasa akan lebih HOT lagi.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...