Memang macamni ka peniaga melayu. | Cenangau Daunkari

Iklan Top

Sabtu, Oktober 01, 2005

Memang macamni ka peniaga melayu.

Memang aku bengang. Taktau laa kalau ada orang boleh tahan. Memang hajat hati nak tolong bangsa sendiri. Bukan banyak pun cuma takat photostat then comb binding ja. Adalaa 8 buku nipis. Kedai member sowrang ni, dia takdak. Budak kerja dia kata mesin rosak. Ok laa nak buat cammana dah rosak. Takpalah off aku kedai lain.

Sekali kedai ni nak sehelai seposen padahal kedai yg lagi cikai pun boleh bagi 5sen. Takpalah sebab nak tolong kedai org islam (yg ni kedai mamak), buat combinding kat situ photostate boleh kat tempat lain. Patah balik aku kekedai mula-mula tadi. Photostate kat situ, binding boleh kat kedai sini.

Rupa2nya photastat pun tak boleh, tak boleh photastat buku, tak boleh banyak2, panas. Cammana, mesin baru jadi macam tu. Aku dok ingat nak kena pi kedai cina jugak ni. Nasib baik budak kedai tu cakap ada satu kedai lagi melayu punya tapi jauh sikit.

Hah! Silap! Rasa macam nak penerajang je budak perempuan tu. Nasib baik laa aku ingat yg aku ni orang PAS. Adaka boleh dia main tebuk ja, tak check dulu. Pulak tu boleh nak main potong2 pulak dia ingat ni sayoq. Lagi lama aku kat situ lagi macam2 keluar kut mulut aku, lebih baik aku belah.....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...